torsdag 18 februari 2010

ptrrr hold your horses

Jag tycker om att skriva men gör det sällan för jag har svårt att sätta ihop orden, de rätta orden.
Nu har jag fastnat för jag har ingen aning om vad det är jag ska säga(?)
En allt är som vanligt, bra.
Jag och J kollar på lägenhet men de finns ju inte i överflöd direkt. Och så helst vill vi ju ha i stan men om vi får en i stan så beror det bara på ren tur ;)

Jag och J var på stan idag o kollade runt lite grann. Vi var inne på Lagerhaus och jag ska som vanligt pilla på allt.. Jag fick syn på en mysig filt som jag vill plocka upp o känna på men på ovansidan av bodet så hade dom staplat glasvasar, lila, och den här filten hänger på "räcket" av sidan på bordet och en vas hade väl stått lite på filten....trummvirrvel... jag rycker till mej filten och vasen kraschar ner i golvet, PINSAMT! Jag frågade ju så klart om jag skulle ersätta den men det behövdes inte. J's reaktion när vasen kraschat "men Elin".. Han smög försiktigt bort från brottsplatsen och försvann mellan hyllorna... För att visa personalen att det inte var ett dugg pinsamt så hängde vi kvar en stund men till slut så blev det olidligt..

Jag börjar må så illa när det är något så här pinsamt som händer.. kände mig riktigt kräkfärdig där vi äntligen kom därifrån.

ja, det här är jag i ett jävla nötkal! haha
Tur att dom är försäkrade.

Ja.. nu ska jag övertala J att se på en film..


auf weidersen..

E <3>J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar